دستگاه آب انگور گیری

سفارش انواع دستگاه آبگیری انگور

سفارش انواع دستگاه آبگیری انگور با ظرفیت های مختلف در شرکت آراد ماشین امکان پذیر است. این دستگاه با مکانیزم های پرسی، ماردونی و پره ای ساخته می شوند و دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

برای تولید محصولاتی مانند شیره و کنسانتره نیاز به دستگاهی است که انگور را کاملا صاف و بدون لرد آبگیری کند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های آبگیری انگور موجود در بازار معمولا دارای ظرفیت بالایی برای تهیه آب انگور بوده، تا بتوان از آنها در شرکت های مختلف جهت تولید آبمیوه های طبیعی و غیره باشند.
برای اینکه بتوان دستگاه آبگیری انگور را از طریق اینترنت سفارش داده، بهتر است که به سایت های معتبری همچون سایت آراد ماشین مراجعه نمود.

بهترین دستگاه آبگیری غوره

دستگاه آبگیری انگور پرسی

دستگاه آبگیری انگور شرکت آراد ماشین برای مصارف صنعتی و یا استفاده در کارگاه های تولید  فرآورده های انگور مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آبگیری پرسی توسط حرکت ماردون و وارد کردن فشار به محصول، آب شفافی را تولید خواهد کرد. تفاله محصول به صورت اتوماتیک از خروجی دستگاه خارج می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه خوشه گیر انگور

دستگاه خوشه گیر انگور در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی شده است. این دستگاه انگور را از خوشه جدا کرده و آن را له می کند. آب حاصل دارای لرد می باشد. تفاله انگور در مدل نیمه اتومات به صورت دستی خارج می شود.

دستگاه خوشه گیر انگور آراد ماشین کاربرد بسیاری برای آبگیری انگور قرمز و انگور شانی دارد و تقریبا 1تن از این محصولات را در ساعت آبگیری می کند.

آبگیری انگور

برای سفارش انواع دستگاه آبگیری انگور و اطلاع از قیمت ساخت آن، به صفحه مشاوره رایگان رفته و از طریق راه های ارتباطی موجود، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی انواع دستگاه آبگیری پرتقال
نوشتهٔ بعدی
فروشگاه آنلاین دستگاه آبگیری سبزیجات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست