دستگاه آبگیری نیشکر آراد ماشین

دستگاه آبگیری نیشکر آراد ماشین در ظرفیت های مختلفی تولید گردیده است که از توانایی آبگیری بالایی برخوردار است. قیمت این محصول وابسته به فاکتور های مختلفی است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه آبگیری نیشکر با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

نیشکر گیاهی است که دارای ساقه ضخیم می باشد و در نواحی جنوب شرقی آسیا می روید.
این گیاه به دلیل خواص غذایی و درمانی بسیاری که دارد و ویتامین ها، مواد معدنی مثل کلسیم، مس، منیزیم، فسفر و غیره که دارا می باشد از ارزش غذایی بسیار بالایی برخواردار است.
قند موجود در این گیاه در تهیه شکر و شیرین کردن برخی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه آبگیری نیشکر
دستگاه آبگیری نیشکر

دستگاه آبگیری نیشکر

به دلیل ارزش غذایی آب نیشکر در برنامه غذایی و اهمیت آن مخصوصا به دلیل مضر نبودن قند موجود در آن حتی برای بیماران دیابتی، از سوی متخصصین تغذیه افراد تمایل زیادی به استفاده از این محصول در برنامه غذایی خود پیدا کرده اند و به همین علت به استفاده از دستگاه های آبگیری نیشکر تمایل بیشتری نشان داده می شود.

مهندسین شرکت آراد ماشین به طراحی و ساخت دستگاه هایی مناسب برای آبگیری نیشکر پرداخته اند تا بتوان به راحتی این کار را انجام داد.

دستگاه های آبگیری نیشکر، به واسطه پرس کردن نی های شکر، آب آن ها را استخراج می کند.

دستگاه های آبگیری نیشکر، در ابعاد و ظرفیت های مختلف بر اساس نیاز مشتریان عزیز ساخته می شوند. عموما ظرفیتی که برای این دستگاه ها در نظر گرفته می شود ۲۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ کیلوگرم در ساعت می باشد.

جنس بدنه این دستگاه ها از استیل استنلس نگیر است تا به طول عمر دستگاه اضافه گردد و در طول زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نگردد. به علت سیستم ماردون پرس آن می توان از نی شکر آبی شیرین و بدون تخلی ناشی از مخلوط شدن ساقه در آن بدست آورد.

مشخصات فنی دستگاه آبگیری نیشکر

جنس بدنه دستگاه: تمام استیل استنلس نگیر

برق مصرفی دستگاه: سه فاز/ تک فاز

قدرت موتور دستگاه: سه اسب بخار

سیلندر دستگاه: ۲۱ سانتیمتر

نوع عملکرد دستگاه: ماردون پرسی

دستگاه آبگیری نیشکر
فهرست