دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو آراد ماشین

دستگاه آبگیری لیمو آراد ماشین، دستگاهی است با دستورالعمل ساده و کارایی بالا که در قیمت های متفاوت به مشتریان فروخته می شود. باتوجه به اضافه شدن افزودنی های شیمیایی مضر به محصولات، مصرف آب میوه طبیعی در بین مردم رواج یافته است. یکی از این محصولات آب طبیعی لیمو است که به دو روش سنتی و دستی می توان انجام داد، این دو روش با سرعت پایین و اتلاف وقت زیاد همراه است، به طور مثال در روش آبگیری سنتی بعد از مرحله آبگیری به پاک کردن هسته باید پرداخت که خود بسیار زمان بر است.

آراد ماشین، ضمن توجه به آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان عزیز خود مشاوره تلفنی و حضوری رایگان، برای خرید تمامی دستگاه ها قرار اده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی به شرکت مراجعه کرده و با دستگاه مد نظر آشنا شده و مورد مشاوره در رابطه با دستگاه قرار بگیرید.

دستگاه آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی می تواند یکی از منابع مهم برای درآمدزایی باشد زیرا روش کار این دستگاه بسیارآسان و دارای ظرفیت بالا می باشد.

دستگاه آبگیری لیمو دو کاره

دستگاه آبگیری لیمو دو کاره را می توان علاوه برلیمو برای آبگیری غوره نیز نیز استفاده کرد که با توانی بسیار بالا آبگیری را انجام می دهد.
ساختار دستگاه به گونه ای است که در بالای آن یک مخزن تعبیه شده برای دپوی محصول اولیه و در زیر دستگاه چرخ هایی برای حمل و نقل راحت آن تعبیه شده است.
روش آبگیری این دستگاه به این صورت است که تا جای ممکن محصول را فشرده و له می کند تا حداکثر آب لیمو گرفته شود به این سیستم آبگیری ماردونی گفته میشود.
اگر در بین دستگاه آبگیری محصولی قرار بگیرد، دستگاه با چرخش معکوس آن را خارج می کند زیرا موتور این دستگاه هم چپ گرد و هم راست گرد است.

ویدئو کوتاهی از کارکرد دستگاه آبگیری انگور برای شما آماده کرده ایم:

مشخصات فنی دستگاه آبگیری دوکاره

مشخصات فنی دستگاه از این قرار است که جنس بدنه ی این دستگاه از آلومینیوم، عملکرد به صورت الکترومکانیک، قدرت موتور ۵/۱ اسب و همچنین ابعاد این دستگاه به صورت زیر است:
عرض ۷۰ سانت، ارتفاع ۱۱۸ سانت، طول ۷۰ سانت

آیا از گارانتی یک ساله و ده سال خدمات پس از فروش آراد ماشین مطلع هستید؟

دستگاه آبگیری چندکاره

دستگاه آبگیری چندکاره برای مرکباتی چون انار، انگور، زرشک، نارنج و… مناسب است زیرا این مرکبات تحت فشاری که به آنها وارد می شود بافتشان آسیب نخواهد دید.
این دستگاه نیز در ظرفیت های مختلف تولید میشود و کار با آن بسیار آسان و نیاز به مهارت خاصی ندارد.
از دیگر خصوصیات این دستگاه می توان به داشتن خروجی مجزا برای تفاله محصول اشاره کرد و همچنین این دستگاه مانع شکسته شدن هسته محصول و نیز تلخی آب میشود.

بهترین دستگاه آبگیری انگور

مشخصات فنی دستگاه آبگیری چندکاره

مشخصات فنی دستگاه از این قرار است که جنس بدنه به صورت استیل استنلس نگیر، دارای توری برای آبگیری محصولات متنوع، نوع عملکرد به صورت الکترومکانیک است، نوع سیستم آبگیری ماردون پرسی، توان موتور۳ اسب و ابعاد دستگاه به صورت زیر است:
طول ۱۲۰ سانت، عرض ۶۰ سانت، ارتفاع ۹۰ سانت

در ویدئو زیر طریقه عملکرد دسنگاه چند کاره را خواهید دید:

شرکت آراد ماشین، فروش انواع دستگاه آبگیری لیمو و سایر دستگاه را دارا میباشد که با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری سیب
نوشتهٔ بعدی
دستگاه صنعتی آبگیری انگور

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست