انواع دستگاه آبگیری سبزی

بزرگترین تولیدی دستگاه آبگیری سبزیجات

اگر به دنبال بهترین و بزرگترین تولیدی دستگاه آبگیری سبزیجات هستید شرکت آراد ماشین گزینه ای مناسب برای انتخاب است. تمامی دستگاه های این شرکت دارای ده سال خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله می باشند.

سبزیجات سهم مهمی در هرم غذایی دارند. سبزیجات علاوه بر اینکه سرشار از فیبر،املاح معدنی و ویتامین هستند، انرژی و پروتئین کمی دارند. همچنین دارای ویتامین های A،B،C و مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیوم و مقدار قابل توجهی فیبر هستند.

دستگاه آبگیری سبزیجات آراد ماشین

عمل آب گیری سبزیجات، یکی از مهمترین مراحل در کارخانه ها و کارگاه های تولید سبزی خشک، عمل آوری گیاهان داروئی، رستوران ها و…می باشد زیرا آبگیری سبزی باعث ماندگاری هر چه بیشتر سبزیجات می شود و از فساد آن جلوگیری می کند. از این رو انتخاب دستگاه آبگیری سبزیجات مناسب بسیار اهمیت دارد.

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ دستگاهی است که با استفاده از نیروی گریز از مرکز آب سطحی را از سبزیجات و مواد غذایی جدا می کند.در این دستگاه محفظه ای تعبیه شده است که مواد جدا شدنی در آن قرار دارد و معمولا به کمک یک موتور به سرعت حول یک محور ثابت می چرخد. در این دستگاه سرعت بالا نقش بسیار مهمی برای چرخاندن مواد دارد.

ویژه گی های خاص دستگاه باعث می شود اهمیت انتخاب درست بزرگترین تولیدی دستگاه آبگیری سبزیجات را جدی بگیریم.

انواع دستگاه آبگیری سبزیجات آراد ماشین

دستگاه آبگیری سبزیجات در دو مدل سبد متحرک و سبد ثابت ساخته می شود. در دستگاه آبگیری سبزیجات سبد ثابت همانطور که از نام آن پیداست سبد دستگاه ثابت بوده فاقد قابلیت تعویض می باشد ولی در مدل سبد متحرک قابلیت تعویض سبد درون سانتریفیوژ وجود دارد.  مزیت دستگاه آبگیری سبد متحرک نسبت به سبد ثابت، سرعت بخشی به کار است زیرا دستگاه دارای چند سبد است که پس از آبگیری مواد موجود در سبد اول، سبد را از دستگاه خارج کرده و سبد دیگری جایگزین آن می شود.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیر سانتریفیوژ از نوع سبد متحرک را نشان می دهد.

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه

بزرگترین تولیدی دستگاه آبگیری سبزیجات، به شما توصیه میکند در هنگام خرید محصول به ویژگی های فنی دستگاه توجه کامل داشته باشید.

  • موارد استفاده: مخصوص آبگیری میوه و سبزیجات و روغن گیری سیر و پیاز سرخ شده
  • ابعاد دستگاه: طول 170 سانتیمتر، عرض 80 سانتیمتر، ارتفاع 100 سانتیمتر
  • قابلیت خارج کردن سبد از دستگاه
  • ظرفیت دستگاه: 500 کیلوگرم در ساعت
  • نوع عملکرد: الکترومکانیک
  • برق مصرفی دستگاه: تک فاز/سه فاز
  • نوع موتور: گیربکس
  • جنس دستگاه: استیل

شرکت آراد ماشین، ارائه دهنده بهترین نمونه های دستگاه های آبگیری صنعتی است و تمامی دستگاه ها را با کیفیت بالا و خدمات عالی ارائه می کند.این شرکت با اعتبار ده ساله خود، مشتریان ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

امیدواریم با این مطلب شما را در یافتن بزرگترین تولیدی دستگاه آبگیری سبزیجات کمک کرده باشیم.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.
با لمس دکمه تماس با ما، با کارشناسان ما  ارتباط برقرار کنید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت انواع دستگاه آبگیری دستی
نوشتهٔ بعدی
مرکز فروش دستگاه آبگیری کارکرده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست